ArE-bOy iNTeRaCTiVe Telah Di Perbaharui Dengan Sedut Movie Torrent. Setelah Blog Ini telah Sekian Lama Menyepi.. Kini Akhirnya Kembali Pada Tahun 2015.
Home » » Hosting Percuma Untuk Website Dan Blog Anda

Hosting Percuma Untuk Website Dan Blog Anda



Cpanel Screen

Hosting Percuma Untuk Website Dan Blog Anda

Kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki hosting sendiri untuk kegunaan website atau blog peribadi, anda bolehlah menggunakan webhosting percuma yang menyediakan kemudahan cpanel untuk anda dengan percuma. ( kebiasaannya cpanel hanya untuk webhosting berbayar sahaja). Dengan adanya cpanel ini anda boleh install perisian seperti wordpress, forum, bbforum, os commerce, post nuke, xoops, mambo, php wiki, php chat dan banyak lagi. Cara menginstall perisian ini sangat mudah. Hanya satu klik sahaja dan cpanel akan menginstall secara automatik tanpa perlu mengupload fail ke dalam hosting secra manual.

Package includes:
- 250 MB of Disk Space, 100 GB Bandwidth
- Host your own domain (http://www.yourdomain.com)
- cPanel Powered Hosting (you will love it)
- Over 500 website templates ready to download
- Free POP3 Email Box with Webmail access
- FTP and Web based File Manager
- PHP, MySQL, Perl, CGI, Ruby.
- And many more..

Untuk daftar sila klik register atau banner dibawah dan klik pada Order Now
pada website webhosting tersebut untuk pendaftaran.

 


 

*Bagi anda yang tidak mahir menggunakan webhosting, saya ada sediakan tutorial khas yang boleh dilihat secara online yang terdapat seperti dibawah. Tutorial ini menunjukkan secara ringkas bagaimana untuk mendaftar dengan webhosting dan memasang perisian blog seperti wordpress menggunakan cpanel. Untuk sebarang masalah berkaitan pendaftaran, sila hubungan saya melalui email atau YM . Saya sedia membantu. Email bantuan askar515@gmail.com
ta515@yahoo.com

 
Share this article :